Доставка
Відслідкувати доставку

1.Доставка по Україні в зручне для Вас відділення перевізника «Нова пошта»

2.Адресна доставка по Україні до дверей Вашого будинку чи офісу  
   кур’єрською службою компанії «Нова пошта»

Оплата замовлення

Безготівкова

Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом: 
Після оформлення замовлення, менеджер магазину факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.

Оплата картою на сайті

Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі Оплата вам потрібно вибрати «Оплата картою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

 Накладений платіж (післяплата)

Оплата проводиться після перевірки складу посилки на відповідність замовлення і товарному чеку виключно в національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Ваше замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет -магазин і компанії перевізнику.

Обмін та повернення

Всі товари перед відправкою проходять огляд на відсутність браку. 
Будь-який товар, придбаний в інтернет-магазині Smart Sezon, який не підійшов по якимсь причинам (фасон, розмір, колір) може бути повернутий протягом 14 днів з дня отримання, не враховуючи дня покупки. 
Для оформлення обміну/повернення потрібно:

  • впевнитись, що товар належної якості, збережені його споживчі властивості і товарний вигляд (відсутні сліди експлуатації, зносу), наявні непошкоджені упаковка та ярлики;
  • разом з товаром упакувати накладну, що підтверджує його придбання, отриману при покупці;
  • відправити товар Новою поштою від імені покупця на ім’я одержувача:


Полтавська обл., м. Лубни, НП №3, Науменко Світлана Іванівна, +380501429421

Транспортні витрати оплачує покупець.

Звертаємо Вашу увагу, що посилки, відправлені накладеним платежем, ми не отримуємо.

Після отримання Товару Продавцем, проведення його огляду, перевірки стану (зокрема щодо збереження товарного вигляду) Продавець приймає рішення щодо можливості задоволення вимоги Покупця про повернення Товару. Повернення коштів здійснюється у безготівковому порядку шляхом перерахування ціни Товару на банківський (картковий) рахунок, за номером банківської картки з якої надійшли грошові кошти при оплаті Товару протягом 30 робочих днів. 
Не підлягають поверненню Товари, що визначені чинним законодавством. Із повним переліком таких Товарів можна ознайомитися у Додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року за посиланням.
У випадку повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати по пересилці товарів на наш склад.
Зверніть увагу, якщо отриманий від Вас товар не підлягає поверненню, ми змушені відправити його назад за Ваш рахунок.

Поширити